Zalety współpracy z wyspecjalizowanym działem serwisu
- Kluczowym czynnikiem wpływającym na stałą gotowość systemu przeciwpożarowego do automatycznej akcji gaszenia jest odpowiednia, profesjonalnie przeprowadzana konserwacja.
- Czynności konserwacyjne prowadzimy w oparciu o obowiązujące normy.
- Nasze usługi opieramy na wiedzy, rzetelności i zaufaniu.
- Staramy się, żeby reakcja była natychmiastowa, nikogo nie zostawiamy z problemem.
Zadania serwisu systemy przeciwpożarowego
- Zapewniamy stały dostęp do kluczowych części zamiennych: instalacji tryskaczowej, hydrantowej, zraszaczowej, mgłowej, gaszenia gazem i wykrywania pożaru, co pozwala na sprawne usuwanie awarii.
- Nasze przeglądy kończymy przekazaniem klientowi pisemnego protokołu z opisem stanu instalacji, ewentualnymi uwagami i zaleceniami, które mogą mieć bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i prawidłowe działanie systemów PPOŻ/BHP na obiekcie.
- Prowadzimy szkolenia dla osób odpowiedzialnych za systemy przeciwpożarowe w danym obiekcie, także po etapie odbiorów technicznych.
- Nasza firma stale współpracuje w zakresie bezpieczeństwa pożarowego z Ubezpieczycielami, co daje klientowi pewność, że otrzymuje usługę na najwyższym poziomie jakościowym i z wyważoną ceną.
Serwis techniczny:
7 dni w tygodniu / 24 godziny / 365 dni w roku.
Telefon alarmowy do kierownika działu serwisu: tel: (+48) 735 920 077